Donnerstag, 27. August 2015

NEW IN!


NEW IN 1: MACBOOK AIR 


NEW IN 2: VASE

As I have told you in my last post I wanted to show you what I was expecting that day: And there it is, my new Macbook Air. I used to have a Macbook Pro before for about 4 years. Last semester it started acting really weird and stopped working so I went to get it fixed (twice actually). Though, it still didn't work and I didn't wanna put any more money in this macbook so I decided to use my moms old laptop. Instead of buying a new macbook I got myself an Ipad, which is a lot easier to carry and as of right now I don't need a laptop actually. For classes an Ipad is even better. 



NEW IN 3: FLOWERS





NEW IN 4: NECKLACE




NEW IN 5: BRACLETS




(no she's not new, she just stole my flowers! haha)


NEW IN 6: 'HOW TO BE PARISIAN WHEREVER YOU ARE'



Around last week I found out that I will be needing a laptop for classes this upcoming semester so I decided to get myself a new macbook then. Fortunately I was working enough this summer to be able to afford one. I was really really excited because I loooooove getting new things. Whatever it is I just love unwrapping and carefully taking it out of the box and starting to use it. HEAVEN :D. 
So I was waiting for my Macbook to arrive and looking out the window every 2 minutes but no car came up the driveway. 
UNTIL, my mom asked me to help her pick up some apples in the backyard and I went outside and for one second did not think about my macbook. I picked up enough apples and after maybe 10 minutes we walked back to the front door and there he was: The postman insecure and shy asking if this was number 3, I screamed YESSSS and he looked at me and read the name of the box and asked if this person lives here and again I screamed YEEEES :D He must be shocked now, poor guy. 
Also he must think Im crazy or if I have ordered from 'Zalando' and if this was some kind of hidden camera joke. 

So yes, now I am sitting here and writing this post on my new macbook, how lovely:)

The other things I got new:



NEW IN 2: VASE (from Xenos)

NEW IN 3: FLOWERS (Because I love bright colored flowers)

NEW IN 4: NECKLACE (from H&M)

NEW IN 5: BRACLETS (from H&M)

NEW IN 6: 'How to be a parisian wherever you are' (for around 13 Euro)

If you have any suggestions or wishes about what you want to read next, just let me know by clicking the options on the side!


Wie versprochen wollte ich euch noch zeigen was ich an dem Tag von dem Postboten erwartet hatte: Und hier ist es, mein Macbook Air. Ich habe sonst immer mit einem Macbook Pro gearbeitet, genau genommen 4 Jahre bis er eines Tages ständig ausging und nicht mehr funktionierte. Ich habe ihn dann zwei mal in Reparatur gegeben doch es half alles nichts. Mein Macbook war hinüber :( Also beschloss ich den alten Laptop von meiner Mom zu nehmen bis ich mir selber einen neuen kaufte. Anstatt mir nämlich direkt einen neuen Macbook zu kaufen habe ich mir erst ein Mal eine Ipad gekauft. Den finde ich für die Uni nämlich sehr viel praktischer, zumal er federleicht ist und weniger Platz braucht und weil ich alles was ich brauche eben auf dem Ipad direkt bearbeiten kann. Also wieso gleich einen neuen Mac? 

Nur letzte Woche habe ich dann erfahren, dass wir für das nächste Semester wohl einen bräuchten um eine Hausarbeit zu schreiben.. also entschied ich mich dann doch einen Mac zu kaufen. Zum Glück hatte ich den ganzen Sommer über viel gearbeitet, sodass ich mir den auch leisten konnte. Ich war wirklich solo aufgeregt ihn endlich zu haben! Ich liebe es einfach neue Dinge auszupacken und vorsichtig aus ihrer Box zu nehmen, und es dann zum ersten Mal und voller Vorfreude und Spannung zu benutzen! DEEP LOVE :D
Also habe ich eben auf meinen Macbook gewartet und schaute wirklich alle 2 Minuten aus dem Fenster in der Hoffnung den Wagen von dem Postboten zu sehen, doch es kam und kam kein Auto.
BIS, meine Mom mich fragte ob ich ihr helfen konnte Äpfel aus dem Garten hinterm Haus aufzusammeln. Wir gingen also hinters Haus und ich dachte zum ersten Mal für länger als 2 Minuten nicht mehr an den Postboten. Nachdem wir dann genug Äpfel gesammelt hatten liefen wir zurück zur Haustür und da war er: Schüchtern und zurückhaltend fragte er ob dies die Hausnummer 3 wäre und ich schrie nur JAAAA. :D Dann las er den Namen vom Paket vor und fragte ebenfalls ob dieser hier wohnte und ich schrie erneut JAAAA. :D Der arme wusste bestimmt nicht was mit ihm geschieht. Wahrscheinlich dachte er ich hätte bei Zalando bestellt und das wäre so eine Art 'versteckte Kamera'. haha

Nun ja, so habe ich ihn dann endlich in Empfang genommen :))

Alle anderen Dinge die ich neu habe:

NEW IN 2: VASE (von Xenos)

NEW IN 3: BLUMEN (weil ich bunte Blumen solo schön finde:))

NEW IN 4: KETTE (von H&M)

NEW IN 5: ARMBÄNDER (von H&M)

NEW IN 6: 'How to be parisian wherever you are' (ca 13 Euro)


So das wars erst ein Mal :)

Bei Vorschlägen oder Ideen über Dinge die ihr gerne lesen wollt, nehmt einfach schnell an der Umfrage am Rand teil! :))


Xx, Bianca




SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© laviejoliee

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig